Babáknak

Nézd meg a videót, hogy miért szeretik a babák és a szülők egyaránt a baba angol foglalkozásokat:

 

INGYENES BEMUTATÓ ÓRA BABÁKNAK

Több sikeres évad után a csoda újraindul!
Ha Te is szeretnél részese lenni, gyertek el 3 hónap és 2 év közti gyermekeddel
és nézzétek meg az ingyenes Baby’s Best Start bemutatóórát
Bejelentkezés szükséges: 06/70-227-2443 vagy
e-mailen: szigetszentmiklos@helendoron.com

Jöttök órára?

baby

Baby’s Best Start

A vidám Helen Doron babaangol tanfolyam (Baby’s Best Start) 0-22 hónapos gyerekeknek készült, a baba-mama angol tanfolyamot az anyukák is nagyon élvezik és persze te is csiszolhatod angoltudásodat. A tanfolyam 24 angol dal és 550 szó elsajátítása mellett, angol játékok segítségével segíti elő gyermeked önbecsülésének és érzelmi stabilitásának kialakulását, melyet a barátságos légkör és szeretetteljes szülői részvét is támogat.  A heti 1x 45 perc foglalkozás és napi minimum 2-szeri otthoni angol CD hallgatás bizton meghozza gyümölcsét.

Baby’s Best Start és Toddler’s Best Start
játékos foglalkozásainkon fontos nyelvi alapokat teremtünk a babákszámára, fejlesztjük nyelvi készségeit, önbecsülését, érzelmeit (kézben tartás, kötődés, szülői figyelem, pozitív visszacsatolás), külső érzékeiket (hallás, látás, szaglás, ízlelés, tapintás) és belső érzékeiket (izmok, vesztibuláris (fültornáchoz tartozó) rendszer), nagymotoros és finommotoros mozgáskoordinációjukat. A Baby’s Best Start a szülőknek is új módszereket tanít meg ahhoz, hogyan kommunikáljanak örömtelibben gyermekükkel, míg a szakképzett oktató segítségével bevezetjük a kicsiket az angol nyelv rejtelmeibe. A tanfolyam gazdagítja a szülő-gyermek kapcsolatot, érintőlegesen tanítja a babajelelést, elősegíti a kommunikációt dalokon, játékokon és mozgásos tevékenységeken keresztül.
Élvezetes és hasznos program mind a babák, mind az anyukák számára!

A Baby’s Best Start kurzuson Sunny a kiscica várja a legkisebbeket sok-sok játékkal, mosollyal, öleléssel! Nézz bele te is:

 

Toddler’s Best Start

A vidám Helen Doron babaangol tanfolyam (Toddler’s Best Start) 15-36 hónapos gyerekeknek készült, a baba-mama angol tanfolyamot az anyukák is nagyon élvezik és persze te is csiszolhatod angoltudásodat. A tanfolyam 28 angol dal és 550 szó elsajátítása mellett, angol játékok segítségével segíti elő gyermeked önbecsülésének és érzelmi stabilitásának kialakulását, melyet a barátságos légkör és szeretetteljes szülői részvét is támogat. Ezen a kurzuson a finommotorika fejlesztése, a nagymozgások gyakorlása mellett a matematikai gondolkodást is megalapozzuk. A kurzus kezdőknek és a Baby’s Best Start tanfolyamot elvégzett diákoknak egyaránt kínáljuk.
heti 1x 45 perc foglalkozás és napi minimum 2-szeri
otthoni angol CD hallgatás
 bizton meghozza gyümölcsét.

 

A tanulást nem lehet elég korán elkezdeni! Tudtad, hogy a kisbabák már az anyaméhben elsajátítanak számos nyelvi képességet? Ilyen például a nyelv ritmusa, a hangmagasság, a hangleejtés… Védőnők, gyermekorvosok javaslatára sokan szoktak rendszeresen énekelni, vagy mesét olvasni a kis pocaklakónak. Miért ne beszélhetnél hozzá angolul is? A csecsemő a megszületését követően bármilyen nyelv elsajátítására képes, legyen az magyar, angol, vagy éppen szuahéli, attól függően, hogy mit hall. Kisbabád ebben az időszakban az anyanyelvi beszédfejlődéssel párhuzamosan sajátíthatja el az angol nyelvet.

 

Mivel babád e fogékony időszakában minden nehézség nélkül „tanulja” a nyelveket, így ha megragadod a kínálkozó alkalmat, akkor megkímélheted őt a későbbi izzadságos nyelvtanulás fáradalmaitól. Ez a megfelelő idő, hogy gyermeked kezébe add az anyanyelvi tudás megszerzésének lehetőségét!

 

Mivel a Helen Doron baba angol foglalkozásokon az anyukák is részt vesznek, ezért az órák során erősödik a baba-mama kötődés, színesíti az anya-gyerek kapcsolatot és fejleszti a baba számos képességét.
Az órák komplex készségfejlesztő órának is tekinthetők, mivel bevonjuk a tanulás folyamatába a gyermek lehető legtöbb érzékszervét. Fejlődik a nagy- és finom motorikus képességük, a koordinációjuk, elősegíti a testkép kialakulását, fejlődnek a szociális kapcsolataik. Az angol órák során használjuk a babajelelést, mely a hétköznapokban is hasznos segítség lehet, mivel a baba frusztrációját csökkentheti abban az időszakban, mikor még nem képes beszélni, de akaratát a jelek segítségével megértetheti a külvilággal.

 

 

Kapcsolódó részletek a szakirodalomból:

Számos érdeklődő szülő kéri, magyarázzuk el neki, hogyan lehet egy kisbabát angolra tanítani, amikor a babák még beszélni sem tudnak. Ilyenkor mindig visszakérdezek, hogy tudják-e a szülők, hogyan lehet egy babát megtanítani az anyanyelvére.

„Sok országban regisztrálták a legkülönbözőbb anyanyelvű gyermekek hangjait. Mindenütt azt tapasztalták, hogy a csecsemő, bármilyen nyelven is beszéljen a környezete, sokkal többféle hangot képez, mint amennyi az anyanyelvében előfordul. A gagyogás hónapjaiban több mint kétszázféle hangot ad. Csecsemőink a magyar nyelvben nem létező mély torokhangokat, francia nazálisokat, afrikai csettintőket szólaltatnak meg.” (Mérei Ferenc, V. Binét Ágnes: Gyermeklélektan, Medicina Könyvkiadó, 1999)

A csecsemők egy éves koruk körül elkezdik szelektálni azokat a hangokat, melyeket környezetük nem használ, azok a hangok pedig, melyek szerettei körében rendszeresen előfordulnak, azok rögzülnek. Így lehetséges, hogy az a baba, akinek a szülei kétnyelvűek, az mind az anyuka, mind az apuka által használt nyelv hangzóit megjegyzi, míg az a csecsemő, akinek anyja és apja egyaránt magyar anyanyelvű, ő a magyar nyelv hangállományát rögzíti. Érdemes azon is elgondolkodni, hogy a babákhoz születésük pillanatától folyamatosan beszélünk, énekelünk, mondjuk nekik, hogy éppen mit teszünk velük, nyugtatgatjuk őket stb., s tesszük ezt mindannak ellenére, hogy a csecsemő még nem tud beszélni, nem tud válaszolni nekünk. És nagyon jól tesszük, hogy beszélünk hozzá, hiszen ez az egyik fontos feltétele annak, hogy gyermekünk megtanulja a nyelvet, legyen ez az anyanyelve, vagy bármilyen második nyelv.

Gondoljunk csak a pszichológiában ismert csecsemőkorától vadonban nevelkedett „aveyrony vadfi” esetére, akit az 1800-as években Franciaországban kb. 12 éves korában találtak meg. Mivel soha nem hallott emberi beszédet, nem is sajátította el a beszéd képességét, csak jelentés nélküli üvöltéseket hallatott. S mivel a beszédfejlődés szempontjából legjelentősebb életévein már túl volt, hiába gondozta Jean-Marc Itard (1774-1838) orvos, soha nem tanult meg rendesen beszélni.

„Nagy előnye és pozitívuma a módszernek, hogy a baba-mama foglalkozások a szülőkkel együtt zajlanak, játékosan, zenével, a gyermek minden érzékszervét megmozgatva adja át az ismereteket, azaz sajátítja el a nyelv használatát és nem „tanul”. A módszer a korai fejlesztés jó példája, és hozománya, hogy egy másik nyelv használatára is felkészít, ami Európai Uniós polgárként gyermekeinknek már nélkülözhetetlen lesz a boldoguláshoz.” (Csordás Ágnes Katalin elnök, Magyar Védőnők Egyesülete)